forum.blenderslovakia.sk

Fórum pre Československú Blender komunitu

kar98

Podeľte sa s Vašimi aktuálnymi projektami a získajte odozvu od ostatných

kar98

Poslaťod accmail » 22 Mar 2015, 15:11

nazdar je to tu riadne mrtve tak sem neco hodim
kar98
https://sketchfab.com/models/829aa3b5b2 ... 97f365a1eb
accmail
 
Príspevky: 16
Registrovaný: 23 Dec 2014, 19:23

Re: kar98

Poslaťod Shubol » 26 Mar 2015, 00:42

Pekné, ešte otextúrovať ;-)
Ale mám otázku, sketchfab nepodporuje smooth shading?
Obrázok užívateľa
Shubol
 
Príspevky: 67
Registrovaný: 27 Dec 2013, 17:31

Re: kar98

Poslaťod accmail » 26 Mar 2015, 21:16

podporuje len som zabudol zapnut mam tam aj smoothnute
accmail
 
Príspevky: 16
Registrovaný: 23 Dec 2014, 19:23

Re: kar98

Poslaťod Shubol » 30 Mar 2015, 00:29

accmail píše:podporuje len som zabudol zapnut mam tam aj smoothnute

Aha tak, no to ma len napadlo, lebo viem, že niekde mi smooth nešiel, len už neviem kde :D
Vyzerá to super, už sa "len" vyhrať s materiálmi. Potom sem hod render z Blendera, že ako to dopadlo ;-)
Obrázok užívateľa
Shubol
 
Príspevky: 67
Registrovaný: 27 Dec 2013, 17:31

Re: kar98

Poslaťod accmail » 08 Apr 2015, 20:39

mensi update textury som zacal robit ucim sa v substance paintri je to este dost bieda
https://sketchfab.com/models/3236cb9173 ... 85d90595c5
accmail
 
Príspevky: 16
Registrovaný: 23 Dec 2014, 19:23

Re: kar98

Poslaťod Shubol » 08 Apr 2015, 22:00

accmail píše:mensi update textury som zacal robit ucim sa v substance paintri je to este dost bieda
https://sketchfab.com/models/3236cb9173 ... 85d90595c5


Tiež mám zálusk na substance Painier, vyzerá to super, len nemám čas :-( Na setame bola akcia subst. Painter, B2M a designe za 40USD. Len ja hlupák so zaváhal.
Inak: sa mi zdá, že tá textúra je príliš roztiahnutá v pomere k pažbe. Asi by som ju zmenšil o 50%, možno aj viac. ;-)
Obrázok užívateľa
Shubol
 
Príspevky: 67
Registrovaný: 27 Dec 2013, 17:31

Re: kar98

Poslaťod accmail » 09 Apr 2015, 11:23

co za 40 tak to bola velka chyba nekupit ja mam iba trial bohuzial mam notebook s integrovanou grafikou tak mi to dost laguje v paintri to vsetkovyzeralo lepsie na ten den som uz mal dost tak som hodil co som mal a ta textura no jasom ju skusal zmensovat ale potom mi to moc nesedelo a na vrchu by bolo akuratne take zarezi ale este sa stym pohram a je to dost take obuchane ja som len nahodil nejaku ciernu farbu nastavil roughness a metalicity na rovnake ako bol zvysok v paintri to vyzeralo ze ked som to zasprejoval ze to moc neni vidno ale ked som to exportol tak som zbadal ze ked nemam PBR tak to je dost viditelene ale jednoznacne sa ten painter oplati na texturyto je mega neviem si predstavit ze by som to mal robit v PS kedze moje textury su totalne rozsekane pri kazdom hard edge sice som sa snazil davat do UV vsetko co najblizie k sebe co bol ako blizko k sebe ale vzdy sa nepodarilo mat vsektky edge pri sebe takze v PS by to bol dost chaos
accmail
 
Príspevky: 16
Registrovaný: 23 Dec 2014, 19:23

Re: kar98

Poslaťod Shubol » 19 Apr 2015, 18:40

Ja som doteraz kreslil textúry priao v Blendery. Teda presnejšie nanášal. Ono hej, viem si predstaviť, že v sketchfabe to nevyzerá dobre. Tam je len taxtúra s nejakým základný, diffuse shaderom.
Obrázok užívateľa
Shubol
 
Príspevky: 67
Registrovaný: 27 Dec 2013, 17:31


Späť na Projekty, na ktorých práve pracujete - Work in Progress

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron